Nova usluga!
Trgovačko komunalno društvo Ponikve u novu turističku sezonu starta s novim ponudama za korisnike svojih usluga.
O čemu se točno radi?
Sigurno se svakom od vas dogodilo da ste došli kući nakon posla ili puta i neugodno se iznenadili kada ste, otvorivši vodu, ustanovili da je vodoopskrba u prekidu. Pozvali ste distributera vode (Ponikve) i zatražili informaciju zašto nema vode. Djelatnici našega Informativnog centra pojasnili su vam o čemu se radi i kada bi voda mogla ponovno poteći. Usput su vam napomenuli da je obavijest o tome korisnicima proslijeđena putem radija.
Upoznati smo s činjenicom da se radio sluša sve manje, a i kada se sluša, obavijesti o prekidu i radovima na vodoopskrbi emitiraju se samo u dva termina. Stoga smo našim korisnicima odlučili ponuditi mogućnost da o radovima i problemima u vodoopskrbi budu informirani putem SMS poruka na mobitelu.
Kako se registrirati?
Vrlo jednostavno. Sve što je potrebno jest da pronađete šifru partnera (peteroznamenkasti broj) u zaglavlju vašega računa. Potom pošaljite SMS poruku na broj: 099 6654 777 sa sadržajem: ponikve.xxxxx.da. Umjesto x-eva unesite svoju šifru partnera kako bi sustav mogao prepoznati vašu adresu i slati vam poruke vezane samo za vašu ulicu.
Kako se odjaviti?
Ukoliko ne želite više primati servisne informacije, možete se bez problema brzo i jednostavno odjaviti. Pošaljite SMS poruku na broj: 099 6654 777 sa tekstom: ponikve.xxxxx.ne. Umjesto x-eva stavite svoju šifru partnera. Za nekoliko sekundi bit ćete obaviješteni da ste se odjavili s liste za slanje poruka.
Što ako imam više lokacija za koje bih želio biti informiran o radovima i problemima u vodoopskrbi?
Nema problema! Neograničen je broj registracija na jedan mobitel i to stoga što znamo da dio naših korisnika prima više računa ili ima više stanova i kuća ili bi pak želio znati informacije o ulicama gdje radi ili boravi. U tim slučajevima potrebno je registrirati se za svaku šifru partnera posebno. Isto vrijedi i za odjavu usluge. Vrlo jednostavno, zar ne?
Naplaćuje li se spomenuta usluga?
Ne, usluga je besplatna!
Što ako sam zaboravio jesam li se registrirao i za koju adresu?
Ako ste zaboravili, pošaljite SMS poruku na broj: 099 6654 777 s tekstom: ponikve.status , a povratno ćete dobiti poruku s informacijom: registrirana šifra partnera, ime i prezime i adresa .
Ima li smisla aktivirati uslugu ako nisam stalni stanovnik otoka Krka?
Čak i ako ne boravite stalno na Krku, također ima smisla aktivirati uslugu. Zašto? Može se, primjerice, dogoditi da upravo na dan vašega dolaska na Krk dođe do kvara u vašoj ulici o čemu ćete, u slučaju aktivacije usluge, biti informirani. Također se može dogoditi i da za vrijeme vašega odsustva naši djelatnici uoče kvar ili propuštanje na vašem vodomjernom oknu pa ćete i o tome biti pravodobno informirani. A sve je, podsjećamo, besplatno.